Archief Boerepleatsen en Gerniershuzen |
“De Stien”

“De Stien”
Yn de boppeste stien, dy ’t yn é eftermuorre sit stiet: Op den 20 sten Mei 1845 is door Haye Harmens aan dit gebouw, den eersten steen gelegd.
Op de ûnderste stienstiet: Vernieuwd 1939 door F.C.H.Harmens Aerdenhout.

Heb je op- of aanmerkingen over dit archief-item? Maak dan gebruik van de onderstaande envelop!

*Vermeld altijd de titel van het archief-item in het onderwerp of het bericht.

Stuur dit naar iemand